نکات مهم برای خرید و نصب پرده مغناطیسی!

روش های نصب روکش پرده مغناطیسی:

ما در در پلاست نکات مهمی که باید در مورد پرده مغناطیسی و روش های آن بدانید تا خرید بهتری داشته باشید را به شما انتقال میدهیم.

نصب آسان بدون هیچ گونه ابزار دیگر - سریع و آسان به نصب همراه با قلاب و حلقه نوار، است که به سادگی به درب اعمال یا حذف بدون حفاری، بدون مسدود کردن درگاه خود را.

خاتمه محکم و به طور خودکار - مجهز به نوار مغناطیسی و قطعات مغناطیسی، دو پرده نزدیک به هم به طور خودکار و بدون ترک شکاف. در همان زمان ، خواهید دید که وقتی از میان آنها عبور می کنید به راحتی جدا می شوند.

خداحافظ حشرات - روزهای گرم تابستان ، مگس ها ، زنبورها ، پشه ها و شرکت ها همچنان در خانه سرگردان هستند. این صفحه حشره پشه این موجودات پرنده را قفل می کند ، از شما در برابر بیماری های عفونی و گزش پشه و حشرات محافظت می کند. از یک تابستان سالم ، راحت و دلپذیر لذت ببرید.

هوای تازه در - این خالص پشه درب جادویی گاز نفوذ پذیر و شفاف است. در را باز کنید و از هوای تازه لذت ببرید ، مناسب برای درهای منفرد ، درهای کشویی ، RV ها ، درهای بالکن ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، اتاق کودکان یا درهای کشویی برای حیوانات خانگی نیز مناسب است! حیوانات خانگی شما هر طور که بخواهند می توانند از پرده عبور کنند!

زیبا ظاهر - مهر و موم تنگ، مواد مقاوم در برابر پارگی و پایدار برای یک عمر طولانی، و شما نیاز نیست به جای پرده حشرات خود را برای درب اغلب کور. این پرده درب مگس بسیار ظریف به نظر می رسد.

مشخصات:

نام محصول: پرده توری مغناطیسی

رنگ گلدوزی قهوه ای / بژ

بسته شامل:

پرده * 1

نوار چسب * 1

توجه داشته باشید:

1. اندازه گیری :

اندازه ای که علامت گذاری کردیم ، اندازه پرده درب است. با توجه به ضخامت متفاوت قاب درب ، توصیه می شود اندازه قاب داخلی را اندازه گیری کنید (به استثنای اندازه گیری قاب درب) ، تا اندازه پرده درب با دقت بیشتری انتخاب شود.

2. محاسبه :

عرض قاب داخلی + 6 سانتی متر یا بیشتر ، ارتفاع قاب داخلی + 3 سانتی متر یا بیشتر به اندازه پرده مورد نیاز شما برای خرید است!

نکات: از آنجا که درب صفحه به صورت دستی بریده و دوخته می شود ، درب صفحه تمام شده حدود 2-4 سانتی متر خطا خواهد داشت. توصیه می شود هنگام انتخاب اندازه از اصل نینگدا کوچک استفاده نکنید.

3 با توجه به زوایای مختلف نور رایانه و عکسبرداری واقعی ، ممکن است کمی انحراف رنگی وجود داشته باشد

در این صفحه آن است که به توصیف ویژگی و حالت از استفاده ، و همچنین سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی سایت Zerozanzare.it از بعد به نام به سادگی " وب سایت "، " سایت وب" یا " سایت به اینترنت است."

1. سیاست حریم خصوصی

این افشای است ساخته شده در مطابق با هنر . 13 قانون تقنینی . 196/2003 - کد در ماده از حفاظت از داده های شخصی - و توصیف روش از مجموعه و پردازش از داده از کاربران که بازدید سایت وب شی .

مجموعه داده ها

مجموعه از داده ها انجام شده است به منظور ارائه کاربران قابلیت از سفارشی و بهبود به طور مداوم از خود تجربه در سایت ، از جمله به عنوان توانایی به ارسال نظر به محتوای از وب سایت ، و یا که از شرکت در مسابقه و / یا ویژه ابتکارات . در دومی مورد از حالت از مجموعه و پردازش از داده از افراد شرکت کننده خواهد شد همیشه نشان در صفحات از ارائه از این ابتکارات .

دارنده اطلاعات

فرد فیزیکی ، قانونی ، و عمومی دولت و هر دیگر سازمان ، ارتباط و یا بدن به رقابت ، حتی در رابطه با یکی دیگر از صاحب از تصمیمات در سفارش به هدف ، حالت از درمان از داده های شخصی و ابزار استفاده ، آن جمله مشخصات از امنیت ، در رابطه به عملیات و استفاده از این نرم افزار . دارنده از درمان ، به جز به عنوان در غیر این صورت مشخص ، است صاحب از این نرم افزار .

چه اطلاعاتی جمع آوری می شود؟

این سایت نام کاربر (یا نام مستعار) و آدرس ایمیل کاربر را نگه می دارد .

چگونه داده ها جمع آوری می شوند؟

سایت نگه می دارد ردیابی داده بالا ذکر که کاربر تصمیم می گیرد به قرار دادن خود را نظرات به محتوای حاضر در سایت .

اطلاعاتی که توسط طرف های سوم جمع آوری شده است

به منظور بهبود تجربه از ناوبری از آن کاربران ، سایت استفاده خدمات از سوم احزاب که ممکن است جمع آوری اضافی داده ، مانند عنوان دکمه برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، و یا بنر های تبلیغاتی که بازی نقش حیاتی در پوشش هزینه بهبود و مدیریت از سایت . اپراتور از سایت ندارد هر کنترل از این داده ها ، و مسئولیت می افتد فقط در اپراتورهای از جمله خدمات .

2. سیاست کوکی

این افشای است ساخته شده در مطابق با COMM. 229/2014 AUT. GAR حفاظت از داده های شخصی. سایت با استفاده از کوکی ها به منظور بهبود تجربه از قایقرانی در بخشی از کاربران را به منظور جلب داده جمع با توجه به ترافیک و تعاملات در سایت خود را ، و به پیشنهاد به کاربران اطلاعیه ها و پیشنهادات از محصولات در خط با خود تنظیمات .

کوکی ها چه هستند؟

کوکی ها هستند فایل متنی حاوی اطلاعات حداقل ارسال به مرورگر شما دوباره با استفاده از و ذخیره شده بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا دیگر دستگاه کاربران ، هر زمان شما بازدید سایت وب. برای همه شما اتصال کوکی ها مراجعه اطلاعات به وب سایت از مرجع .

کوکی ها می توانید شود دائمی ( مداوم کوکی ها ) در صورتی که باقی مانده بر روی کامپیوتر تا کاربر حذف آنها ، و یا موقت ( جلسه کوکی ها ) در صورتی که می غیر فعال هنگام مرورگر بسته . کوکی ها می توانید شود کوکی خام احزاب اگر مجموعه توسط سایت که شما بازدید ، و یا کوکی سوم احزاب اگر وارد به عنوان سایت های مختلف از یک شما دوباره دیدن .

چه نوع کوکی هایی در این سایت وجود دارد؟

کوکی های ضروری فنی

آنها لازم به عمل از سایت خود و اجازه می دهد بهتر ناوبری از صفحات و دسترسی به توابع مانند نظر .

کوکی های آنالیز آماری

این کوکی ها ما کمک به حفظ مسیر از عملکرد به عنوان ترافیک در سایت و یا صفحات ترین بازدید ، و غیره خدمات استفاده برای این منظور، Google Analytics است این کوکی ها را نمی ذخیره داده از فرد بازدید کننده ، اما تنها اطلاعات جمع و تناسب ناشناس

کوکی های احزاب سوم

این است یک کوکی که ممکن است می شود ارائه توسط شرکای فنی و تجاری از سایت ، از طریق خدمات از سوم احزاب به سطور بعد ذکر شده ، در مقایسه به چه بدهید نمی دارد هر اقتدار یا فرم کنترل .

3. خدمات شخص ثالث

نصب و راه اندازی از کوکی ها با سوم احزاب از طریق خدمات استفاده توسط وب سایت در سوال می توانید نه می شود از لحاظ فنی کنترل توسط مالک ، هیچ مرجع به کوکی ها نصب شده توسط سوم احزاب است که باید در نظر گرفته نشان دهنده . برای به دست آوردن کامل اطلاعات ، کاربر می تواند مشورت سیاست حفظ حریم خصوصی از هر شخص ثالث خدمات ذکر شده در این سند .

امیدوتریم از خواندن این مقاله در پلاست لذت  برده باشید و برای شما مفید بوده باشد و اگر بخواهید بیشتر بدانید میتوانید برای اظلاعات بیشتر در مورد پرده های مگنتیک به سایت در پلاست مراجعه کنید.

 

 

 

 


[ بازدید : 31 ]
[ دوشنبه 16 فروردين 1400 ] [ 15:49 ] [ معینم ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]