هنگام خواب از اینستاگرام درآمد کسب کنید

کسب درآمد از رسانه های اجتماعی قبلا جدی گرفته نمی شد. امروزه، کسی را نمی‌یابید که به پتانسیل درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی شک کند.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به یکی از امیدوارکننده‌ترین منابع درآمد غیرسنتی در چند سال گذشته تبدیل شده‌اند. پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک اکنون منابع درآمدی قابل قبولی هستند که می توانند هر سال 5 تا 7 رقم درآمد ارائه دهند.


کسب درآمد از رسانه های اجتماعی قبلا جدی گرفته نمی شد. امروزه، کسی را نمی‌یابید که به پتانسیل درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی شک کند.

با این حال، چیزی که هنوز بسیاری از مردم را گیج می کند این است که چگونه شروع کنند - چگونه می توان یک فالوور بزرگ اینستاگرام ایجاد کرد و از پلتفرم کسب درآمد کرد؟ و آیا حتی ممکن است در میان دریایی از اینفلوئنسرهای موفق از قبل متمایز شوید؟


بله، ممکن است! بیایید به شما نشان دهیم که چگونه می توانید از حساب اینستاگرام خود درآمد کسب کنید و در هنگام خواب کسب درآمد کنید.


آیا می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟

قطعا. راه های زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد، به خصوص اگر در این زمینه خلاق باشید. شما می توانید از طریق حمایت مالی، بازاریابی وابسته، فروش محصولات خود، ارائه فرصت های روابط عمومی به برندها و موارد دیگر کسب درآمد کنید.


حقایق سریع در مورد کسب درآمد

در اینجا تعدادی از رایج ترین سوالات و پاسخ هایی که افراد در مورد کسب درآمد در اینستاگرام جستجو می کنند، آورده شده است.


آیا سازندگان حقوق می گیرند؟

بله، اگر آنها تصمیم به کسب درآمد داشته باشند. اینستاگرام برای داشتن فالوورهای اجتماعی زیاد به کاربران پولی پرداخت نمی کند. در عوض، سازندگان اینستاگرام از طریق حمایت‌های مالی، کمیسیون‌های وابسته، تبلیغات، فرصت‌های روابط عمومی یا فروش محصولات و خدمات خود دستمزد دریافت می‌کنند.


اخیراً اینستاگرام برخی از ویژگی‌های جدید کسب درآمد را در حال توسعه برای سازندگان واجد شرایط اعلام کرده است. این فرصت‌های جدید، از جمله بازار محتوای برند، تجارت الکترونیک وابسته، و فروشگاه سازندگان، به سازندگان اینستاگرام اجازه می‌دهد تا حتی درآمد بیشتری داشته باشند.


برای کسب درآمد به چند فالوور نیاز دارید؟

برای شروع کسب درآمد از این پلتفرم به عنوان یک قانون کلی به حداقل 1000 فالوور اینستاگرام نیاز دارید. فراتر از این رقم، پتانسیل درآمد شما متناسب با درآمد شما افزایش می یابد. برندها از 10 دلار برای یک پست حمایت شده تا بیش از 1.5 میلیون دلار، بسته به تأثیر شما (معروف به معیارهای تعداد فالوور و تعامل) پرداخت می کنند.


آمار نشان داد که کریستیانو رونالدو به ازای هر پست تقریباً 1.6 میلیون دلار درآمد دارد، در حالی که آریانا گرانده برای هر پست 1.51 میلیون دلار درآمد دارد. دیوانه، درست است؟ با این حال، فراتر از تعداد فالوورهای شما، فاکتورهای تعامل پست شما در درآمد هستند - برندها فقط به دنبال سرمایه گذاری روی تأثیرگذاران مرتبط با مخاطبان خود هستند.


داشتن یک میلیون فالوور خوب است، اما اگر به‌طور میانگین 1000 لایک در هر پست داشته باشید، به یک برند نشان می‌دهد که احتمالاً دنبال‌کننده‌هایی خریداری کرده‌اید یا محتوای شما به مخاطبان شما مرتبط است.


در اینجا جدولی وجود دارد که بسته به تعداد فالوورهایتان، یک ایده کلی از میزان درآمدی که می توانید کسب کنید به شما ارائه می دهد. این چهره‌های پارک توپ توسط Saving Advice به اشتراک گذاشته شده است.



تعداد فالوور (محدوده)


پرداخت تقریبی به ازای هر پست (دلار آمریکا)


1000-25 هزار


از 10 دلار تا 100 دلار


25-75 هزار


از 100 دلار تا 300 دلار


75 هزار تا 100 هزار


از 300 دلار تا 500 دلار


100 هزار تا 250 هزار


از 500 دلار تا 1500 دلار


250-500 هزار


از 1500 دلار تا 3000 دلار


500 هزار تا 1 میلیون


از 3000 دلار تا 6000 دلار


1 میلیون تا 100 میلیون


از 600 تا 500 هزار دلار


100-350 میلیون


از 500 هزار دلار تا 1.6 میلیون دلار


چگونه می توانید درآمد کسب کنید؟

شما می توانید با ایجاد فالوور و تثبیت خود به عنوان اینفلوئنسر، از اینستاگرام درآمد کسب کنید. پس از آن، می توانید از طریق پست های حمایت شده، بازاریابی وابسته، مربیگری، فروش محصولات و سرمایه گذاری های خلاقانه مشابه درآمد کسب کنید.


برای اینفلوئنسر شدن به چند فالوور نیاز دارید؟

اگر حداقل 1000 فالوور دارید، به شما تبریک می گویم، شما بخشی از جمعیت میکرو اینفلوئنسرها هستید. نفوذ شما پس از افزایش تعداد فالوورها به بیش از 25 هزار نفر بیشتر می شود و فرصت های کسب درآمد افزایش می یابد.


راه هایی برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

به دنبال کسب درآمد جدی با پروفایل اینستاگرام خود هستید؟ در اینجا چند استراتژی محبوب درآمدزایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:


مربیگری و آموزش شخصی

آیا در زمینه ای تخصص دارید؟ شاید شما یک متخصص تغذیه، یک علاقه مند به تناسب اندام، یا دیوانه در بازاریابی هستید. اگر دنبال کننده اینستاگرام در جایگاه خود ایجاد کرده اید، با موفقیت خود را به عنوان یک چهره معتبر معرفی کرده اید. مخاطبان شما نیز به جایگاه شما علاقه مند هستند و واقعاً می خواهند با شما و محتوای شما درگیر شوند.


این یک فرصت عالی برای کسب درآمد از اوقات فراغت خود با تبلیغ خدمات مربیگری شخصی مستقیماً از نمایه تجاری اینستاگرام شما است. و سلام، اگر فالوورهای شما به اندازه کافی بزرگ باشد، همچنین می توانید به افراد آموزش دهید که چگونه اینفلوئنسر اینستاگرام شوند!


آموزش شخصی کاملاً با مربیگری متفاوت است - در حالی که دومی بیشتر توسعه محور است، آموزش بیشتر بر کمک به کارآموزان برای کسب مهارت های جدید متمرکز است. بنابراین، می توانید فرصت های آموزش شخصی را به دنبال کنندگان ارائه دهید و مهارت های ارزشمندی را به طرفداران اینستا خود آموزش دهید.

محصولات خود را بفروشید

فروش محصولات خودتان یک منبع بالقوه عالی برای درآمد ثابت است. حتی اگر مربیگری یا آموزش را انتخاب می کنید، ایده خوبی است که در مقطعی محصولی ایجاد کنید.


چرا؟ خوب، محصولات کم تعمیر و نگهداری هستند. بعد از اینکه تلاش کردید و محصولی با کیفیت ساختید، می توانید بر بازاریابی و فروش آن تمرکز کنید. در مقابل، اگر خدمات آموزشی یا مربیگری ارائه می‌دهید، همچنان باید برای برگزاری جلسات آموزشی و مربیگری زمان بگذارید.


این را با ایجاد یک دوره آموزشی با کیفیت بالا مقایسه کنید که همان مهارت ها را آموزش می دهد - تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوره را بازاریابی کنید (که دنبال کردن شما برای آن عالی است). البته، خوب است که در مورد دوره بازخورد بگیرید و آن را به روز کنید، اما این تلاش ها هنوز نسبت به ارائه خدمات منظم زمان بر است.

تبدیل به یک وابسته

آیا می دانید که مشاوران املاک و مستغلات چقدر خوب به شما کمک می کنند تا خانه ایده آل را پیدا کنید و سپس از فروشنده کوتاهی کنید؟ معاملات وابسته نیز به همین شکل پیش می‌رود.


در بازاریابی وابسته، اینفلوئنسرها محصولات برندهای دیگر را می فروشند و از هر فروش پورسانت دریافت می کنند. کمیسیون می تواند یک نرخ ثابت یا درصدی از فروش باشد. فروش با لینک های وابسته یا از طریق کدهای کوپن الکترونیکی پیگیری می شود.


بازاریابی وابسته به چند دلیل یک فرصت عالی برای کسب درآمد است. این محصول برای مبتدیان متعلق به شما نیست، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد حمل و نقل، پشتیبانی مشتری، موجودی کالا و غیره نیست. ارزش واقعی را برای مخاطبان خود فراهم کنید.


فروش بلیط برای رویدادهای دیجیتال یا حضوری

کووید-۱۹ چشم‌انداز رویدادها را تغییر داد - کسب‌وکارها اکنون از رویدادهای دیجیتال، حضوری و ترکیبی انتخاب می‌کنند. می توانید با یک رویداد یا نمایشگاه تجاری شریک شوید و در ازای دریافت کمیسیون، بلیت بفروشید.


محتوای حمایت شده ایجاد کنید

در حالی که درآمد بازاریابی وابسته شما به فروش بستگی دارد، ایجاد محتوای حمایت شده یک ابزار بدون رشته برای کسب درآمد است. می‌توانید با نام تجاری در مورد نرخ هر پست مذاکره کنید و محتوای حمایت شده را برای تبلیغات آماده کنید.


هنگام ایجاد پست های حمایت شده، خود را به محتوای ثابت محدود نکنید - محتوای پویا مانند ویدیوهای IGTV می تواند جذاب باشد و درآمد تبلیغاتی بهتری به همراه داشته باشد. علاوه بر این، از زمانی که اینستاگرام شروع به اشتراک گذاری ویدیوهای IGTV در فید اصلی کرد، تبلیغات IGTV پتانسیل بیشتری را ارائه می دهد.


به مدال های اینستاگرام فرصت بدهید

نشان ها یک ویژگی نسبتاً جدید است که به سازندگان و تأثیرگذاران کمک می کند تا از لایو اینستاگرام درآمد کسب کنند. اگر نشان‌ها را تنظیم کنید، طرفداران می‌توانند هنگام راه‌اندازی یک ویدیوی زنده، آنها را بخرند. دارندگان نشان امتیازات بیشتری نیز دریافت می‌کنند، از جمله توجه به نظرات Live شما. آن‌ها همچنین می‌توانند قفل ویژگی‌هایی مانند قرار گرفتن در فهرست دارندگان نشان سازندگان یا قلب ویژه‌ای را باز کنند.


نحوه کار با برندها

بسیار خوب، بنابراین ما مشخص کرده‌ایم که حمایت‌های مالی می‌تواند به شما کمک کند تا مقدار زیادی پول نقد داشته باشید. اما واقعاً چگونه می‌توان برندهایی را برای حمایت پیدا کرد؟ در اینجا چند اشاره وجود دارد.


به اندازه کافی فالوور دریافت کنید (حدود 10 هزار نفر)

اولین قدم برای گرفتن حامیان مالی این است که مطمئن شوید نفوذ شما به اندازه کافی قابل توجه است تا برندها را مورد توجه قرار دهد. افزایش تعداد فالوورهای خود به حدود 10 هزار نفر اولین نقطه عطف خوبی است، و در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی شروع حضور آنلاین خود آورده ایم.


پس از ایجاد یک دنبال کننده معقول، ممکن است حامیان مالی شروع به مراجعه به شما کنند. در غیر این صورت، چند راه برای یافتن برندهای علاقه مند وجود دارد:


ارتباط مستقیم با برندها (از طریق ایمیل یا پیامک)

صبر کن! آیا ایمیل/پیام سرد شما را در موقعیت بدی برای مذاکره قرار نمی دهد؟ خوب، نه - ارتباط سرد در واقع می تواند راهی عالی برای یافتن حامیان مالی باشد.


اگر دنبال کننده خوبی دارید، برندهای موجود در بازار شما به احتمال زیاد علاقه مند به همکاری با شما هستند. همانطور که اینفلوئنسرها به دنبال برندهایی برای حمایت مالی هستند، حامیان مالی نیز به دنبال اینفلوئنسرهایی هستند که به ترویج آنها کمک کنند.


بنابراین، اگر یک یا دو برند در ذهن دارید که می توانند از فالوورهای شما سود ببرند، یک ایمیل یا DM برای آنها ارسال کنید. در بدتر، آنها پاسخی نخواهند داد، و در بهترین حالت، شما یک قرارداد اسپانسر خواهید داشت.


برای یافتن برندها از نرم افزار اینفلوئنسر استفاده کنید

نرم‌افزار اینفلوئنسر می‌تواند به شما کمک کند تا برندهایی را که علاقه‌مند به همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام هستند، در جایگاه خود پیدا کنید. از طرف دیگر، برخی از نرم افزارهای اینفلوئنسر به شما امکان می دهند اطلاعات خود را در پایگاه داده خود قرار دهید و مارک های علاقه مند می توانند به شما مراجعه کنند.


فیس بوک (و از این رو اینستاگرام) حتی یک نرم افزار مخصوص به خود - The Brand Collabs Manager - را برای همین منظور راه اندازی کرده است. برای استفاده از نرم افزار به حداقل یک هزار فالوور نیاز دارید و باید برخی از معیارهای اضافی را رعایت کنید.


یک نمونه کار با داستان های موفقیت و نتایج اثبات شده ایجاد کنید

برندها از مطالعات موردی، توصیفات، داستان های موفقیت و سایر اشکال اثبات اجتماعی استفاده می کنند تا شما را در مورد ارزش محصول خود متقاعد کنند. به طور مشابه، برای متقاعد کردن برندها که یک حامی آینده دار هستید، یک نمونه کار بسازید و موفقیت های خود را به اشتراک بگذارید.

شما اگر آنها علاقه مند هستند


نحوه کسب درآمد با خرید اینستاگرام

خرید اینستاگرام به شما امکان می‌دهد پست‌ها و استوری‌ها را به ویترین فروشگاهی همه‌جانبه تبدیل کنید. پس از راه اندازی فروشگاه اینستاگرام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پست بگذارید و محصول مربوطه را تگ کنید. سپس، کلیک بر روی محصول، بینندگان خود را به صفحه محصول وب سایت شما هدایت می کند - به همین راحتی.


پست های خرید

پست های خرید اینستاگرام فقط پست های معمولی با برچسب های محصول هستند که مشتریان بالقوه را به صفحات محصول شما در فروشگاه جدید شما هدایت می کند.


داستان های خرید

استوری‌های خرید اینستاگرام مشابه پست‌های خرید هستند - محتوای استوری مرتبط را آپلود می‌کنید و محصولات ویژه را تگ می‌کنید. تگ ها فالوورهای شما را به کاتالوگ فروشگاه اینستاگرام شما هدایت می کنند.


فروشگاه اینستاگرام

فروشگاه‌های فیسبوک و اینستاگرام تجربه خرید یکپارچه را برای کاربران رسانه‌های اجتماعی تشویق می‌کنند. می توانید صفحات فروشگاه آنلاین خود را به فروشگاه های اینستاگرام پیوند دهید و محصولات فروشگاه خود را در پست های اینستاگرام تگ کنید تا فروش را افزایش دهید.


وارسی

Instagram Checkout یک ویژگی خرید امن در تجارت الکترونیک است که به مصرف کنندگان کمک می کند مستقیماً از اینستاگرام خرید کنند. کسب و کارهای کوچک از این ویژگی برای افزایش فروش استفاده می کنند زیرا ویژگی پرداخت اصطکاک را از روند خرید حذف می کند.


اگر محصولی را می فروشید، Instagram Checkout راهی عالی برای آسان کردن خرید برای طرفدارانتان است.


با Beacons کسب درآمد کنید

Beacons ابزار متوسط ​​«لینک در بیو» شما نیست - این ابزاری کامل است که به سازندگان اجازه می‌دهد از اینستاگرام درآمد کسب کنند. با Beacons، می توانید صفحات سایت موبایل زیبا را طراحی کنید که مستقیماً از بیو اینستاگرام خود قابل دسترسی هستند.


فروش محتوا از یک مکان

می‌توانید از Beacons برای فروش مستقیم از بیو اینستاگرام خود، با نمایش محصولات یا پیوند دادن به صفحات فروشگاه اینستاگرام خود استفاده کنید. Beacons به سازندگان اجازه می‌دهد پرداخت‌ها را از طریق PayPal بپذیرند، یا می‌توانید Stripe را برای پرداخت از طریق Apple Pay، Google Pay و کارت‌های اعتباری تنظیم کنید.


با هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه صفحه بسازید

آماده کردن صفحه با Beacons بدون دردسر است. فقط به چند سوال ساده پاسخ دهید و هوش مصنوعی صفحه موبایل کامل شما را جمع آوری می کند. اگر می‌خواهید صفحه خود را بیشتر سفارشی کنید، داشبورد دارای یک برگه «ظاهر» با قالب‌های از پیش ساخته زیبا و ویژگی‌های اضافی است.


یک پیوند را برای همه تبلیغ کنید

با داشتن یک پیوند که میزبان همه محتوای مهم شماست، وقت آن رسیده است که به آنجا بروید و شروع به ساختن برند خود کنید!


شروع به کسب درآمد کنید

کسب درآمد از حساب اینستاگرام ممکن است رویایی دور از ذهن به نظر برسد، اما اگر تلاش کنید و دنبال‌کنندگان خود را به صورت استراتژیک افزایش دهید، کاملاً ممکن است. با محتوای باکیفیت، ابزارهای مناسب و اراده برای موفقیت، می توانید شروع به کسب درآمد جدی از اینستاگرام کنید.

منبع:

https://pbase.com/topics/amirhoj1/namadinco


[ بازدید : 17 ]
[ سه شنبه 24 خرداد 1401 ] [ 12:23 ] [ معینم ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]