پنج تا از بهترین ادکلن های کلاسیک Unisex و Niche

ادکلن چیست؟ بیایید با برخی از تاریخچه شروع کنیم. اولین ادکلن توسط Jean-Maria Farina ایتالیایی به عنوان ادای احترام به محل تولد وی در کلن آلمان ایجاد شد. اغلب ادکلن ها قدرت کمتری نسبت به عطرها دارند و قرار است غالباً استفاده شوند. استاندارد صنعت عطر زیر ده درصد است. اما در طول دهه گذشته ، این تغییر کرده است ، زیرا مارک های طاقچه با افزایش طول عمر و رایحه از ادکلن های عطر و طعم (15 تا 20 درصد) به 25 strength ادکلن قدرت افزایش می دهند. بسیاری از مردم تصور می کنند ادکلن ها عطرهای مردانه یا فقط رایحه های مرکبات ساده هستند. آنها کاملا تک جنسیتی بوده و توسط خانمها و آقایان پوشیده می شوند. Perfume.com به شما یک دوره تازه برای ادکلن می دهد.


بهترین 4711 ادکلن

ادکلن های اصلی و مشهور مربوط به 4711 است که از سال 1772 تاکنون استاندارد بوده است. برای یک پیچ و تاب جدید در مورد این کلاسیک امتحان شده و واقعی ، ما 4711 Acqua Colonia Blood Orange & Basil by 4711 Orange Orange و Rehil را به شما پیشنهاد می کنیم که یک جفت عالی هستند ... میوه شما توسط ریحان معطر و گیاهی متعادل می شود. اسپری کنید و غالباً اسپری کنید.

بهترین ادکلن های هرمس

با Hermès Eau D’Orange Vert با آهنگسازی Françoise Caron (1979) سبک ادکلن را با ظرافت بیشتری امتحان کنید. این ادویه با پرتقال ، لیمو و ماندارین یک ادکلن است که می توانید هنگام تازه ماندن اما هنوز هم احساس خوبی ایجاد کنید. یک متخصص معروف عطر که روزانه ده ها عطر را آزمایش می کند ، این لباس را می پوشد زیرا هرگز بر آن غلبه نمی کند.


Annick Goutal 1981 Eau d'Hadrien

Annick Goutal به عنوان یکی از اولین مارک های عطر و طعم معروف شناخته شده است ، و اولین عطرهای او Hadrien Eau de Cologne در سال 1981 بود. نت های روشن لیمو ، گریپ فروت و مرکبات در بالای صفحه هستند و افزودن سرو باعث می شود که یک وجه سبز چوبی پیچیده باشد. بنابراین با احترام ، در سال 2008 جایزه تالار مشاهیر بنیاد عطر را از آن خود کرد.


بهترین ادکلن های جو مالون

جو مالون به خاطر ادکلن های ماندگار و غیرمعمول مشهور است. Tobacco and Madarin یکی از ادکلن های تولیدی با محدودیت تولید است و یافتن آن دشوار است. با باز شدن خیره کننده و درخشان پرتقال ماندارین پوست کنده و دسته گلهای سبز ، تعجب عطر دودی متمایز تنباکو لوله ای و موم خشک در حال خشک شدن است. طول عمر استثنایی تا 12 ساعت طول می کشد.


ادکلن هایی که ماندگاری طولانی دارند

چوب صندل معمولاً با ادکلن در ارتباط نیست. وقتی آتلیه كلن سانتال كارمین را با غلظت تقریباً 20 درصد عطر معرفی كرد ، این تغییر كرد. در کلن است یا یک عطر ادکلن؟ این ماده کاملاً "مطلق ادکلن" است و جنبه های چوبی چوب صندل را با آهک سس در دهانه باز می کند تا روی پوست را با هیاهوی روشن ترکیب کند. به زودی جنگل ها منطقه را تحویل گرفته و نمایش را اجرا می کنند. هیچ لبه ای خشن در این جنگل ها وجود ندارد. آنها ساییده شده و پرداخت می شوند تا مانند ابریشم صاف باشند. وانیل در خشک شدن کمی شیرینی به آن اضافه می کند.

منابع:

https://mehrparfum.com/

https://www.fragrantica.com/perfume/Annick-Goutal/Eau-d-Hadrien-756.html


[ بازدید : 50 ]
[ سه شنبه 11 خرداد 1400 ] [ 16:44 ] [ معینم ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]