آموزش سئو SEO

آموزش سئو SEO - آزمایشگاه تخصصی سئو

برای سئو ویدیو خوب است. در هر کسبوکاری این موضوع قابل پیاده سازی است. به هر حال هر چه این نوع مقاله های تعاملی در سایت بیشتر باشد مقاله ما سئو بهتری میگیرد. مهمتر از همه اینکه کاربر در وبسایت ما سردرگم نشود، چون ممکن است کاربر قبلاً یک صفحه از وبسایت ما را به خاطر سپرده باشد ولی حالا با جستوجو کردن همان صفحه با error 404 (یافت نشد) روبهرو میشود که این پوئن منفی برای ما چه در ذهن مخاطب و چه ازنظر گوگل دارد. 

در رابطه با این تکنولوژی بهصورت کامل در دوره نبرد صفحه اول گوگل که همان دوره آموزش سئو است توضیحات کامل را دادم، اما در اینجا یک توضیح مختصر در مورد آن برای شما خواهم گفت. در دوره آموزش سئو در مشهد سئولوژی به صورت کامل، آموزش کار با پلاگین AMP را توضیح دادم. که در ویدئو به صورت کامل توضیح داده شده و برای دیدن کلیه آموزشهای سئو به صفحه سئو میهنوردپرس مراجعه کنید. شما با دنبال کردن شبکه های اجتماعی سئولب می توانید در جریان جدیدترین آپدیت های سئو ای قرار بگیرید.

توجه داشته باشید که قالب شما و پلاگین های دیگهای که نصب کردید، مسیر راهنما را فعال نکرده باشند و درصورتیکه فعال کرده بودند آن مسیرهای راهنما را غیرفعال کنید، یا در تنظیمات قالب خود غیرفعال کنید و از مسیر راهنمای یواست سئو استفاده کنید. وجود مقالات راهنما همین نقش را بازی میکنند، مثل راهنمای خرید، راهنمای بهینه سازی سایت و از این دسته بسیار کمک میکند به تجربه کاربری سایت شما و وجود یک تجربه کاربری مناسب یعنی سئوی خوب. همیشه آخرین تغییرات موتورهای جستجو را بررسی کنید و محتوا آموزش سئو مناسب که در این زمینه ارائه میشوند را مطالعه کنید. 

به این روش در زبان انگلیسی میگویند “Case study” و مطالعه در یک مورد صورت میگیرد، اسم دیگر آن مطالعه موردی است. نتیجه: مقالههای ۲ هزار کلمهای تقریبا ۷ الی ۹ دقیقه طول میکشد توسط مخاطب مطالعه شود پس این دو آزمایش یک نتیجه را نشان میدهد ولی بدانید که طول محتوا از نظر من پوریا آریافر اولویت ندارد و بهتر است به مفید بودن مقاله توجه کنیم. البته این چون NoFollow استش، سئو خوبی را برای شما میشود گفت ندارد ولی حداقل باعث میشود کلیک شود روی این لینکها و افراد وارد سایت شما شوند و درنهایت یک سری مخاطب و یا حتی خریدار جذب سایت شما میشوند و میتونید فروش بیشتری داشته باشید.

اگر به انجام پروژه های سئو و بهینه سازی سایت علاقه دارید، پیشنهاد میکنیم مسیری که سئولب برایتان در نظر گرفته را طی کنید، این مسیر به این صورت است که شما ابتدا در دوره سئو مقدماتی شرکت میکنید و با اصول سئو آشنا می شوید، پس از آن برای آشنایی با استراتژی های سئو و سئو تکنیکال وارد دوره سئو پیشرفته می شوید. به یاد داشته باشید که یکی از اولین قدم هایی که در زمینه رتبه بندی صفحات از نظر کیفیت اهمیت دارد، این است که هدف آن صفحه مشخص باشد. بدون شک، همه نکات مربوط به بک لینک، به میزان کیفیت ختم می شوند؛ برای اینکه بک لینک های با کیفیتی به دست بیاورید، باید بهترین عملکردتان را در پروسه پست مهمان اراده دهید. و به همین ترتیب نمیتوان یک سایت را صرفا با لینک سازی و بهینه سازی و آن هم بدون محتوای با کیفیت در نتایج بالا آورد. گوگل هرچیزی را که کاربران با آن راحت هستند را دوست دارد و به آن امتیاز می دهد . شما در این بخش میتونید آدرس شبکه های اجتماعیتون را وارد کنیدلینک سازی فرایندی برای گرفتن لینک از سایت های دیگر است. برای مثال سختی یک کلمه ممکن است در یک ابزار برابر با 50 و در ابزار دیگر برابر با 30 باشد. صفحه هایی با عنوان “نوشته های پربازدید” ، “نوشته های پرنظر” ، “نوشته های جدید” و “محصولات پرفروش” را درج کردهایم. امنیت و سهولت در پرداخت دو فاکتوری هستند که همواره باید آن ها را مدنظر داشته باشید. تنها کاری باید انجام دهید انتخاب گزینه امنیت است و دیگر نگران نباشید. با دانستن و درک دیدگاه گوگل دیگر نیاز نیست نگران تغییراتش باشید. یک محتوای عالی که ترغیب کننده باشد و نیاز کاربران را به خوبی رفع کند را بسازید، یک محتوای سئو شده که باعث ایجاد تعامل کاربران میشود را بسازید. ابزار های آنالیزور که اگر بخوایم از 100 بهشون نمره بدیم، نمره 60 را میگیرن! می توانید با مراجعه به بخش فیلم آموزش سئو در سایت، ویدئو های رایگان و تخصصی را به صورت دسته بندی شده، انتخاب و تماشا کنید. درواقع این متغیرها را میتوانید جایگزین کنید و قبل و بعد محتوا قرار دهید. شرایط به این صورت است که نیمی از هزینه دوره را از قبل شروع و مابقی را 1 ماه بعد از شروع پرداخت میکنید. با خاطر همین اول ببینید سایت همیار وب روی چه کلماتی رتبه دارد و بعد ببینید دیگران درباره من چه می گویند؟

[ بازدید : 14 ]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 15:43 ] [ معینم ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]