چگونه لایک های اینستاگرام را بدون انتظار رفع انسداد کنیم؟ - [2021]

اینستاگرام از الگوریتم های مختلفی برای اطمینان از فعال بودن فقط حساب های واقعی استفاده می کند و حساب های غیر واقعی را که توسط ربات ها یا برنامه های رایانه ای مدیریت می شوند مسدود و حذف می کند. در بالای این الگوریتم ها نسبت پسندیدن و دنبال کردن وجود دارد. هر حسابی (خصوصاً برای حسابهای تازه باز شده) در صورت پسندیدن ، اظهار نظر یا اشتراک گذاری محتوای بیش از حد ، ظرف چند ساعت مسدود می شود. برخی از حساب ها به محض انجام چنین فعالیت هایی مسدود می شوند و برخی نیز با گذشت زمان مسدود می شوند. ضمن اینکه شما میتوانید با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام مای ممبر افزایش درآمد خود را با ما تجربه کنید.

در حالی که مسدود کردن حساب های تازه باز شده می تواند خیلی سریعتر اتفاق بیفتد ، رفع مانع ممکن است زمان زیادی را صرف کند. زیرا قابل توجه است که حسابی که تعداد زیادی فالوور ندارد یا زیاد دنبال نمی کند و هنوز نتوانسته خود را ثابت کند ، ناگهان بیش از حد فعال می شود. بنابراین ، ناامیدی نیز اجتناب ناپذیر است.

چگونه و چرا انسداد اینستاگرام دوست دارد؟

ما در مقالات قبلی درباره محدودیت های اینستاگرام صحبت کردیم. تعداد فعالیتهایی که هر حساب می تواند در یک ساعت انجام دهد مشخص است. اگر حرکتی بالاتر از این تعداد تشخیص داده شود ، ابتدا می توان اخطار دریافت کرد و سپس می توان مسدود کرد. با این وجود می توان حساب ها را مستقیماً و بدون هیچ گونه هشدار مسدود کرد.


در یک ساعت متوسط ​​حداکثر 350 لایک ایجاد می شود. با این حال ، ممکن است این شماره با توجه به اقدامات قبلی صاحب حساب تغییر کند. یعنی اگر قبلاً بارها مسدود شده باشید ، حداکثر علاقه شما در طی یک ساعت کمتر خواهد شد. به همین ترتیب ، حد مجاز لایک زدن برای کسی که قبلاً هرگز مانع دوست داشتن نداشته باشد ، بسیار بیشتر است. پس از مسدود شدن ، در لیست سیاه قرار خواهید گرفت. بنابراین این بدان معنی است که هر حرکت شما با دقت بیشتری کنترل می شود. پس از آن ، حتی از کوچکترین حد نیز عبور می شود ، بلافاصله از شما جلوگیری می شود.


برخی از پیروان ما اظهار می دارند که اگرچه آنها همین کار را کردند ، اگرچه قبلاً هرگز جلوی آنها را نگرفته بودند ، اما بعداً با موانعی روبرو شدند. این وضعیت را می توان تجربه کرد. حسابهایی که برای مدتی کنترل شده اند می توانند بلافاصله مسدود شوند. شما همچنین میتوانید با خرید فالوور خارجی اینستاگرام درآمد دلاری خود را افزایش دهید.


چگونه لایک های اینستاگرام را رفع انسداد کنیم؟

اول از همه ، طبیعی ترین و دائمی ترین روش برای از بین بردن مانع اینستاگرام مانند 18 ساعت انتظار است. زیرا موانع ایجاد شده در حساب های اینستاگرام معمولاً طی 18 ساعت اول برطرف می شود. با این حال ، اگر این مانع اولین مجازات با مانع شما نباشد ، ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد تا مانع برداشته شود. در این حالت اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که حساب خود را برای مدتی مسدود کنید.


آیا محدودیت های اینستاگرام می تواند از یک حساب به حساب دیگر تغییر کند؟

از آنجا که حساب همه منحصر به فرد است ، محدودیت های اینستاگرام نیز شخصی است ، یعنی حساب خاص. محدودیت های فعلی اینستاگرام مانند حساب ها به شرح زیر است:


حساب های معتمد

پسندیدن: اگر از ابزارهای زمان بندی استفاده می کنید ، ممکن است هر 28 - 36 ثانیه چیزی را دوست داشته باشید. یا می توانید همزمان 1000 پسندید. اگر این روش را انتخاب کنید ، قبل از اینکه دوباره آن را دوست داشته باشید ، باید 24 ساعت استراحت کنید ، زیرا به این حد رسیده اید. 

ردیابی نکنید: در ارسال درخواست فالو ، می توان درخواست فالو را هر 28 - 38 ثانیه ارسال کرد ، دقیقاً مانند موارد دیگر. با این حال ، اگر در روز به 1000 برسید ، باید 24 ساعت صبر کنید. حداکثر درخواست ردیابی معمولاً 1000 مورد در روز است.


نظرات: شما باید اینها را در ساعت 12-14 نگه دارید و بین هر کدام 350 - 400 ثانیه استراحت کنید.


DMs: به طور کلی محدودیتی برای DM وجود ندارد ، اما حساب های معتبر می توانند روزانه 50 تا 100 DM ارسال کنند.


وضعیت حساب های جدید چگونه است؟

با حساب های جدید ، باید 12 تا 20 روز اول بین هر معامله 36-48 ثانیه صبر کنید. علاوه بر این ، بزرگترین محدودیت روزانه اینستاگرام این است که شما فقط می توانید روزانه 500 معامله انجام دهید. این شامل دنبال کردن ، پسندیدن و نظرات است. بنابراین محدودیت کل برای حساب های جدید 500 تراکنش در روز است.

حساب های جدید می توانند بین 20-50 DM در روز ارسال کنند.


برای جلوگیری از بلوک مانند اینستاگرام چه کاری می توان انجام داد؟

بسیاری از متخصصان اینستاگرام توصیه می کنند هنگام ایجاد یک حساب جدید ، سرعت کمتری را شروع کنید و سپس با بهتر ساختن صفحه ، اقدامات خود را افزایش دهید. اگر وقت صبر نکنید چه می کنید؟ یا اگر از قبل مارک Instagram مستقر دارید چه می توانید بکنید؟

https://namadin.co/

استفاده هوشمند از اتوماسیون (ابزار اتوماتیک)

به خودی خود ، ابزارهای اتوماسیون مانند AiGrow نمی توانند از حد مجاز روزانه اینستاگرام فراتر روند. اما آنچه که آنها به دست آورده اند استفاده بسیار موثرتر از زمان است. با استفاده از اتوماسیون ، دیگر نگران از دست دادن صفحه یا مشتری احتمالی نخواهید بود که واقعاً می خواهید به او دسترسی پیدا کنید.


حتی اگر ترجیح دهید از چندین صفحه استفاده نکنید ، استفاده از اتوماسیون می تواند به شما کمک کند تا با حداقل تلاش ، حساب های اینستاگرام خود (مانند ، دنبال کردن ، نظر دادن ، DM و غیره) را به محدودیت های روزانه برسانید.


به عنوان مثال ، با استفاده از چنین ابزارها یا برنامه هایی ، تنها کاری که باید انجام دهید تهیه هشتگ هایی است که فکر می کنید مخاطبان هدف شما از آن استفاده می کنند. پس از ارائه این پارامترها ، ابزارها به طور خودکار با افرادی که با این پارامترها مطابقت دارند در Instagram کار می کنند تا زمانی که به حد مجاز روزانه شما برسند.


به این ترتیب ، می توانید در سایر مشاغل تجاری شرکت کنید و بدانید که به طور خودکار در اینستاگرام مشغول هستید و دقیقاً همان نوع افرادی را که می خواهید به عنوان مشتری به صفحه خود جذب کنید ، خواهید داشت.


می توانید بیش از یک صفحه استفاده کنید و می توانید از روش های مختلف تبلیغاتی یا همکاری برای جلوگیری از مسدود شدن استفاده کنید.


علاوه بر این ، با اطمینان کامل می توانید لایک برای اینستاگرام را خریداری کنید ، می توانید بسته های ما را با مرور اینجا مشاهده کنید.

منبع:

https://bit.ly/300cCfY


[ بازدید : 23 ]
[ دوشنبه 25 اسفند 1399 ] [ 8:48 ] [ معینم ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]