تبلیغ در تلگرام / بهترین روش برای معرفی محصول...!

تبلیغ کانال ارزان تلگرام چگونه باید انجام شود؟ همه‌ی ما می‌دانیم که با رشد روز افزون تلگرام و پیشرفت چشم‌گیر شبکه‌های مجازی در بین مردم، کمتر کسی وجود دارد که برای خود تلگرام و اینستاگرام نداشته باشد. از این رو بیشتر وقت مردم در زمان بیکاری در این دو شبکه محبوب می‌گذرد و تأثیرات آن بر زندگی مردم محسوس است. شما همچنین میتوانید از خرید ممبر پروکسی تلگرام مای ممبر استفاده کنید.

با توجه به این قضیه، تبلیغات در این دو شبکه مجازی رونق بسیار زیادی گرفته است. به طوری که هر کانال یا پیج بزرگی را باز کنیم در حال تبلیغ دیگر پیج ها و کانال های موجود در فضای مجازی است. کسانی که کسب و کاری را شروع کرده اند برای پیشرفت و شناساندن خود به دیگران، دست به تبلیغات در تلگرام می زنند. تبلیغات در تلگرام تأثیر فوق العاده ای بر معرفی کار شما دارد. تبلیغ در کانال ارزان تلگرام یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات در این شبکه محبوب است که در ادامه بیشتر آن را باهم بررسی خواهیم کرد.

خرید ممبر ارزانخرید ممبر

تبلیغ در تلگرام / بهترین روش برای معرفی محصول...!

طبق آمار منتشر شده شبکه مجازی تلگرام بین ایرانیان خیلی محبوب است به طوری که 40میلیون کاربر ایرانی دارد که هر کاربر بطور متوسط در 8 تا 11 کانال تلگرامی عضو می باشد. از آنجایی که بیشتر اوقات این کاربران در زمان بیکاری در تلگرام می گذرد بنابراین کانال های تلگرامی بهترین گزینه برای تبلیغات و معرفی محصولات خود به دیگران است. در این میان کانال های مختلف گران و ارزان قیمت پا به عرصه تبلیغات گذاشتند و با دریافت مبلغی تبلیغات شما را در خود قرار می دهند. اما باید بدانیم هر کدام از این کانال ها برای چه تبلیغی مناسب است . کدام یک می تواند بازخورد بیشتری برای ما داشته باشد. که در ادامه مطلب این مسئله را برایتان شرح خواهیم داد.

تبلیغ در کانال تلگرام / مسیری سریع به سوی محبوبیت

اگر کانالی در تلگرام دارید که دارای تعداد اعضای زیادی است خیلی مراقب آن باشید. داشتن کانال های پرمخاطب امروزه به یکی از آرزوهای هر فرد تبدیل شده است. کانال پرمخاطب بستری مناسب برای تبلیغات و خودنمایی در تلگرام است. کسی که می خواهد تبلیغاتی را در تلگرام انجام دهد به دنبال کانال هایی است که هم پرمخاطب باشد و هم بازدید بالایی داشته باشد. زیرا باعث می شود تا آن تبلیغ بیشستر نزد مردم مشاهده شود و در نتیجه بازخورد بالاتری داشته باشد. بنابراین تبلیغ کانال ارزان تلگرام گزینه ی مناسب تری می باشد.

تبلیغات در کانال های تلگرام با توجه به تعداد اعضای آن و بازدیدی که دارد به قیمت های مختلف دسته بندی می شوند. پس هرچه کانالی مخاطب کمتری داشته باشد، قیمت آن ارزان تر و تأثیرگذاری آن کمتر خواهد بود. اما به این معنا نیست که چون کانالی کم مخاطب است برای تبلیغات گزینه مناسبی نیست. گاهی کانال های کم عضوتر می توانند تأثیر بیشتری نسبت به بقیه کانال ها داشته باشند. با مثالی این مسئله را بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید ممبر ارزان

فرض کنید در زمینه تولید و فروش پوشاک فعالیت می کنید. برای معرفی کارتان به دیگران نیاز به تبلیغات دارید. به دنبال کانال هایی می گردید که بیشترین بازخورد را داشته باشند. شما می توانید با کانال های معروف تلگرام که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و مخاطبان بسیار زیادی دارند همکاری کنید اما باید توجه داشته باشید که چه کانالی را برای تبلیغ انتخاب می کنید. مثلاً می توانید در پکیج کانالهای ورزشی که مخاطبان میلیونی دارند تبلیغ کنید یا پکیج کانالهای مشابه با کانال شما (پوشاک) که فرضاً بین 500 تا 5000 عضو دارند. شما برای تبلیغ در پکیج ورزشی با بازدید بالاتر هزینه بیشتری پرداخت می کنید اما اگر در پکیج پوشاک تبلیغ کنید بازخورد بیشتری از مشتریان می گیرید و همچنین هزینه کمتری پرداخت می کنید. پس در نتیجه تأثیرگذاری آن بیشتر است.

کانال ارزان تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

مهمترین خصوصیتی که کانال های ارزان تلگرام دارند این است که از قیمت پایینی برای تبلیغات برخوردار هستند. نسبت به بقیه کانال هایی که برای تبلیغات هزینه های هنگفتی دریافت می کنند. همچنین یکی دیگر از ویژگی های کانال ارزان تلگرام این است که می تواند بازدهی مناسبی نسبت به قیمتش داشته باشد. دیگر ویژگی مهم اینگونه کانال ها این است که اکثر ممبرهای آن واقعی هستند که این امر در بازخورد تبلیغ شما تأثیر بسزایی دارد.

خرید ممبر ارزان

چرا برخی از کانال های گران تلگرام بازدهی پایینی دارند؟

خیلی از کسانی که تجربه تبلیغات در کانال های گران قیمت تلگرام را دارند ازکاری که انجام داده اند پشیمان هستند. برای مثال فردی برای تبلیغات کانال خود در کانالی مشهور مبلغی بین 400 تا 500 هزار تومن پرداخت می کند تا بنر تبلیغاتی او چند ساعتی داخل کانال مورد نظر قرار داده شود. اما بعد از اتمام تبلیغات متوجه می شود که حتی 50 نفر هم جذب کانال او نشدند. دلیل این امر چیست؟ دلایل این اتفاق را باهم در ادامه بررسی می کنیم.

  1. یکی از مهمترین دلایل می تواند این باشد که اغلب کانال ها ساعات مشخصی برای تبلیغات در شبانه روز دارند. بنابراین اعضا در آن ساعات چون می دانند تبلیغات در حال انجام است وارد کانال نشده و تبلیغات را دنبال نمی کنند تا زمان آن تمام شود و کانال به سوی موضوع اصلی خود برود. به همین دلیل تبلیغات انجام گرفته در آن کانال دیده نخواهد شد.

  2. یکی دیگر از دلایل می تواند گذاشتن پست بعدی بعد از بنر تبلیغاتی شما باشد. اگر پستی بعد از بنر تبلیغاتی شما در کانال قرار گیرد و در ادامه پست های دیگر قرار گیرند طبیعتاً بنر شما در لابه لای پست های بعدی گم خواهد شد و در نتیجه دیده نخواهد شد. بنابراین توجه داشته باشید که با ادمین کانال مربوطه جهت قرار ندادن پست بعدی در بازه زمانی تبلیغات شما هماهنگی لازم انجام شود.

  3. ممبر های فیک – قطعاً کانال های پرمخاطب تلگرام در ابتدا برای افزایش مخاطب خود دست به خرید ممبرهای تقلبی زدند تا کانال را از لحاظ ظاهری پرمخاطب جلوه دهند. همان ممبرهای فیک اثرشان را در تبلیغات شما خواهند گذاشت. مثلاً کانالی 10هزار ممبر فقط 100 بازخورد به تبلیغ شما می دهد. زیرا بسیاری از آن 10هزار نفر می توانند فیک باشند و در نتیجه برای شما مفید نخواهند بود.

پس با سنجیدن مزیت ها و معایب تبلیغات در کانال های ارزان و گران قیمت می توان نتیجه گرفت که در بعضی از مواقع تبلیغ کانال ارزان تلگرام می تواند به صرفه تر از پرداختن هزینه های اضافی برای تبلیغ در کانال گران باشد.

منابع:

بارسی

adsmember


[ بازدید : 34 ]
[ چهارشنبه 29 بهمن 1399 ] [ 15:51 ] [ معینم ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]